Saturday, April 7, 2012

MY BIRTHDAY BIRTHDATE!

6 April 2012, genap umur aku 33 tahun. Menarik juga angka begini ye. Harapnya tahun ni aku lebih tabah dan kuat hadapi segala ujian mendatang dari Ilahi.Tak nak sakit lagi tahun ni. Huhu..
Suami tersayang – tak pernah melupakan tarikh tersebut setiap tahun. Dia pasti akan ingat, siap letak dalam reminder telefon lagi tu. Cayalah! Thank you sayang. Setiap tahun en suami belikan aku hadiah. Walau tak sehebat mana – kot-kot BMW sebijik baru kira hebat. Hiiii….Tapi ingatan itu yang sangat sangat sangat aku ingat dan sangat sangat sangat aku hargai. Hadiah bukan nilaiannya, tapi kerana ingatan tersebut, orang bersusah payah carikan hadiah sempena hari kebesaran seseorang. Syukur sangat dapat en suami yang seperti itu. Sekali lagi, terima kasih sayang…


Inilah hadiah dari en suami tersayang, tercinta dan ter ter ter semuanya…US POLO ASSN. Senyum lebar aii..

Pandangan dalam beg. Merah bercetak dengan perkataan US POLO ASSN. Sungguh bergaya! Seronok seronok seronok.



Special hadiah dari K Reha! Syok baca mesej yang tertulis kat atas pembungkus hadiah tu. Dan..sayang nak bukak.

Bila dah buka, haa, inilah isi kandungannya. Tadaaa..
Hadiah buku resipi masakan. Heee..Lepas ni jangan cari alasan tak pandai masak yer yatie…Dah penuh dalam bilik segala jenis buku resipi dok ada tu. Thanks k reha! Best sister ever! Luv u, luv u luv uuuu

And, malam tadi en suami berbesar hati belanja aku dan anak-anak makan malam di Kenny Rogers. Not bad.Tapi yang paling seronok dah tentu kedua hero semalaya aku, Umar dan Danial. Mama dan ayah jarang makan di luar. So, sesekali bawa diorang makan, hmmm memang tak menang tangan melayan.


Biar chef yang pilihkan menu. Serius betul dah tu…

Antara pilihan menu yang ada.

Mama dan Umar

Mama dan Umar yang tak pernah dok diam

Mama dan abang danial

Cer tengok adik Umar, heiii...

Tu dok buat perangai

Kenapa dengan anak aku si Umar nih



Minuman dah sampai! Sedapnya tengokkkk
Wah nampak sedap! Perisa BBQ. Tapi it turn out 'tk berapa sedap sangat'. Huhu..

Hmmm..Akhirnya barulah dapat snap pic Umar yang nampak 'anak yang baikkk gitu..'Hehe

Petang 6 April, aku sempat sambut birthday (bersama kek) sebelum bertolak ke Sik untuk karnival Sukan MARA Peringkat Negeri Kedah. Celebrate bersama mak, anak-anak, anak sedara dan kakak-kakak. En suami keje pada hari tu. Huhu..Sedihnya, tapi ok la, time aku sibuk dok buat ISO 5S apa segala, dia support my back, time dia sibuk pulak, aku pun kenelah bersikap macam dia terhadap keje-keje aku. Amannn hidup. Hehe..


Kak Niroh baru beli Grand Livina. 'Bontot' sapa lagi cantik ni? Chery ke Grand Livina. Kalau tanya Danial, dah tentu Chery!!!

Aku suka gambar ni. Cantikk dan harmoni

Sedap gak naik keta baru. Seat pun best


Makan-makan yang bestt sangat. Ada nugget, french fries....

Dan yang paling sedap adalah fruit cocktail ni. Hmmmm sangat delicious!
 Yang paling best, kek birthday. Beli kat King's. Disebabkan bulan April adalah bulan birthday aku, so aku dapat beli dengan half price ajer. RM 60 dapat RM 30. Best betul macam ni. Macam nak beli 3 biji kek sekaligus. Heee...Melampau dah jadi mak orang aii.


Tengok kek ni. Memang! sedap. Oh oh. gambar mak tk nmpak full. Danial yang snap ni, ikut dia jer, yang penting ada smua pic yang aku mintak.
Apa sahaja yang berlaku pada hari itu, yang penting terima kasih pada Allah kerana memberikan aku peluang dalam tempoh setahun ini untuk menghirup udara miliknya di dunia yang sangat sangat sangat indah ini. Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah...

No comments: